Skocz do zawartości

kennioellgaard

Użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral
  1. Nie Działa Event z Duchami

    Witajcie, zauważyłem że na kontach na których używałem botów nie działa event z duchami. Tak jakbym miał shadowbana. Ktoś to ogarnia i ile to mniej więcej potrwa? Można to jakoś sprawdzić?
  2. zybki poradnik jak w 5 minut cieszyć się pokemonsami na starszym androidzie. 1.Ściągamy apk editor (google play, a jak są jakieś problemy to ściągnijcie wersję pro z neta ,z neta wersja pro bo ponoć darmowa z google play nie działa ) i instalujemy 2.Ściągamy aktualną aplikację pokemon go, na ten moment 0.31.0 najlepiej z linku: http://www.apkmirror.com/apk/niantic-inc/pokemon-go/pokemon-go-0-31-0-release/ 3.Otwieramy nasz edytor i otwieramy nim naszą aplikację (select an app file -> full edit) 4.Wybieramy w prawym dolnym rogu "Manifest", w wyszukiwarce wpisujemy "sdk" i szukamy frazy "<uses-sdk android:minSdkVersion="19" 5.Zmieniamy liczbę 19 na taką by zgadzała się z naszą wersją android sdk (obrazek poniżej) Osobiście posiadam wersję 4.2 dlatego zmieniam liczbę 19 na 17 przykład : <uses-sdk android:minSdkVersion="19" na <uses-sdk android:minSdkVersion="17" 6.Klikamy save i drugi raz save, edytor zacznie pracować - zajmie to gdzieś z minutę i gotowe Wchodzimy w katalog apk editor, instalujemy i cieszymy się naszymi pokemonami W przypadku patcha po prostu ściągamy nową wersję z neta i robimy to samo. Zajmuje to dosłownie 5 minut.
  3. Witam was w pierwszym poradniku odnośnie gry Pokemon GO. Niekiedy wam się może zdarzyć zmiana komórki i chcecie pobrać tą grę, jednak po wejściu na "Sklep Play" czy inną aplikację z darmowymi grami/aplikacjami może wam się zdarzyć takie info: Wtedy należy postąpić tak: 1 krok, kopiujemy link podany niżej i wchodzimy w niego przez komórkę (Wchodzimy w przeglądarkę komórkową w moim przypadku Chrome, następnie wklejamy link w adresie URL i klikamy szukaj) http://www.apkmirror.com/apk/niantic-inc/pokemon-go/pokemon-go-0-29-0-release/pokemon-go-0-29-0-android-apk-download/ Krok 2, po wejściu na stronę APK Mirror mamy taki obrazek: Krok 3, zjeżdżamy prawie na sam dół w poszukiwaniu klawisza "Download APK" Krok 4, klikamy czerwony guzik i pobieramy aplikację zgadzając się na jej pobranie, po czym uruchamiamy ją z folderu Downloads i instalujemy grę (brak screena instalacji ponieważ nie chciało mi się odinstalowywać gry bo boję się aby nie stracić czegoś) Po tym zabiegu możemy cieszyć się grą
  4. Przydatne komendy z pluginu WorldEdit

    Komendy z pluginu WorldEdit krok po kroku. Historia //undo [ilość] – Cofa ostatnio wykonane czynności. //redo [ilość] – Ponawia cofnięte czynności. /clearhistory – Czyści historię. //expand – <wartość> Rozszerza zaznaczenie w //chunk – Zaznacza chunk, w którym jesteś. //hpos2 – Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz. //hpos1 – Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz. //pos2 – Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz. //pos1 – Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz. //sel <cuboid/poly> – Wybierz sposób zaznaczania – cuboid lub wielokąt. /toggleeditwand – Wyłącza moc różdżki do zaznaczania, pozwalając używać jej jak normalnego narzędzia. //wand – Daje różdżkę Zaznaczaniekierunku, w który patrzysz. //expand – <wartość> <kierunek> Rozszerza zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down). //expand – <wartość> <wartość w drugą stronę> [kierunek] Rozszerza zaznaczenie w dwie strony naraz. //expand vert – Rozszerza zaznaczenie maksymalnie w pionie. //contract <wartość> – Kurczy zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz. //contract <wartość> [kierunek] – Kurczy zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down). //contract <wartość> <wartość w drugą stronę> [kierunek] – Kurczy zaznaczenie w dwie strony naraz. //outset [-hv] <wartość> – Rozszerza zaznaczenie w każdą stronę. //inset [-hv] <wartość> – Kurczy zaznaczenie z każdej strony. //shift <wartość> [kierunek] – Przemieszcza zaznaczenie. Nie przesuwa zawartości. //size – Wyświetla rozmiar zaznaczenia. //count <materiał> – Wyświetla ilość zaznaczonych bloków. //distr [-c] – Wyświetla rozkład bloków w zaznaczeniu. Modyfikowanie regionów //set <materiał> – Zamienia wszystkie zaznaczone bloki na wybrany rodzaj bloków. //replace <na materiał> – Podmienia wszystkie zaznaczone bloki z wyłączeniem powietrza. //replace <z materiału> <na materiał> – Zamienia wybrany rodzaj bloków na inny. //overlay <materiał> – Pokrywa wszystko co zaznaczone wybranym blokiem. //walls <materiał> – Tworzy ściany dookoła zaznaczenia z wybranego bloku. //outline <materiał> – Obudowuje zaznaczenie wybranym blokiem. //smooth – Wygładza zaznaczony obszar. //regen – Regeneruje zaznaczony obszar. //move [odległość] [kierunek] – Przesuwa zawartość zaznaczenia. //stack [odległość] [kierunek] – Duplikuje zaznaczenie w wybranym kierunku. Schowek //copy – Kopiuje zaznaczenie w odniesieniu do twojej pozycji. //cut – Wycina zaznaczenie. //paste [-ao] – Wkleja zaznaczenie ze schowka. //rotate <kąt w stopniach> – Obraca zaznaczenie ze schowka. //flip [kierunek] – Odwraca zaznaczenie ze schowka. //load <nazwa pliku> – Ładuje plik .schematic do schowka. //save <nazwa pliku> – Zapisuje schowek do .schematic. /clearclipboard – Czyści schowek. Kreacja //hcyl <materiał> <promień> [wysokość] – Tworzy pionowy, pusty cylinder. //cyl <materiał> <promień> [wysokość] – Tworzy pionowy cylinder. //sphere <materiał> <promień> [raised?] – Tworzy kulę. Jeżeli w miejscu [raised?] wpisze się “yes“, kula tworzy się tak, że gracz stoi na jej dnie. //hsphere <materiał> <promień> [raised?] – Tworzy pustą kulę. /forestgen [rozmiar] [rodzaj] [gęstość] – Tworzy las. /pumpkins [rozmiar] – Tworzy las dyń. Edycja terenu //fill <materiał> <promień> [głębokość] – Wypełnia dziurę. //fillr <materiał> <promień> – Wypełnia dziurę rekurencyjnie!? //drain <promień> – Wysusza pobliskie zbiorniki lawy/wody. /fixwater <promień> – Wyrównuje pobliskie zbiorniki wody. /fixlava <promień> – Wyrównuje pobliskie zbiorniki lawy. /removeabove [rozmiar] [wysokość] – Usuwa bloki nad twoją głową. /removebelow [rozmiar] [wysokość] – Usuwa bloki pod twoimi stopami. /replacenear <rozmiar> <z bloku> <na blok> – Podmienia wszystkie bloki w określonej okolicy. /removenear [materiał] [rozmiar] – Usuwa wszystkie bloki w określonej okolicy. /snow [promień] – Symuluje opad śniegu. /thaw [promień] – Usuwa śnieg. //ex [rozmiar] – Gasi ogień. /butcher <promień> – Zabija pobliskie moby. /remove <rodzaj> <promień> – Usuwa „luźne” bloki w określonej okolicy. Możliwe rodzaje – items (narzędzia), arrows (strzały), tnt (dynamit), minecarts (Minecarty), boats (łódki), paintings (obrazy). Narzędzia do chunków /chunkinfo – Wyświetla nazwę chunku, w którym się znajdujesz. /listchunks – Wyświetla listę używanych chunków. /delchunks – Generuje skrypt usuwający chunki. Super kilof // – Tworzy super kilof. /sp single – Włącza tryb pojedynczych bloków. /sp area <zasięg> – Włącza tryb strefowy. /sp recur <zasięg> – Włącza tryb rekursywny. Narzędzia /none – Wyłącza wszystkie narzędzia. /info – Włącza narzędzie informacyjne. /tree <rodzaj> – Włącza narzędzie do drzew. Możliwe tryby: [tree (drzewo), regular (regularne), big (duże), bigtree (duże drzewo), redwood (sekwoja), sequoia (sekwoja), tallredwood (duża sekwoja), tallsequoia (duża sekwoja), birch (brzoza), white (biel), whitebark (biała kora), pine (sosna), randredwood (inny typ sekwoi), randomredwood (jeszcze inny typ sekwoi), anyredwood (następny typ sekwoi), rand (losowy), random (losowy)] //repl <materiał> – Włącza narzędzie do podmieniania bloków. Pędzle //brush sphere [-h] <rodzaj> <promień> – Włącza kulisty pędzel. //brush cylinder [-h] <rodzaj> <promień> [wysokość] – Włącza cylindryczny pędzel. //brush clipboard – Włącza pędzel ze schowka. //brush smooth <promień> – Włącza pędzel wygładzający. //mat <materiał> – Zmienia materiał dla aktualnego pędzla. //mask – Usuwa maskę. //mask <maska> – Ustawia maskę. /unstuck – Przenosi cię w Przemieszczanie sięgórę, w pierwsze wolne miejsce. /ascend – Przenosi cię poziom w górę. /descend – Przenosi cię poziom w dół. /ceil – Przenosi cię do sufitu. /thru – Przenosi cię przez ścianę, na którą patrzysz. /jumpto – Przenosi cię do bloku, na który patrzysz. /up – Przenosi cię w górę. Snapshoty //restore [snapshot] – Przywraca wybrany snapshot. //snap use <snapshot> – Używa wybranego snapshotu. //snap list [num] – Wyświetla listę 5 ostatnich snapshotów. //snap before <data> – Znajduje ostatni snapshot przed wybraną datą. //snap after <data> – Znajduje pierwszy snapshot po wybranej dacie. Skrypty /cs <skrypt> – Wykonuje skrypt. /.s – Wykonuje ponownie ostatni skrypt z nowymi wartościami. /<skrypt>.js – Wykonuje skrypt .js Główne komendy /search <nazwa przedmiotu> – Szuka przedmiotu po jego nazwie. //worldedit reload – Odświeża konfigurację WorldEdita. //worldedit version – Wyświetla wersję WorldEdita. //worldedit tz – Ustawia tymczasowo strefę czas
  5. Utrzymanie serwera

    Poradnik przeznaczony jest dla totalnych nowicjuszy jeżeli chodzi o prowadzenie serwera. Próbujesz otworzyć serwera minecraft, lecz boisz się, że po miesiącu zabraknie Ci funduszy na jego utrzymanie? W tym temacie postaram się choć trochę pomóc w prowadzeniu itemshopu i sprzedaży usług na serwerze. a. Jak stworzyć rangi, by te się sprzedawały? Często widuję serwery, na których jest tylko jedna ranga premium do sprzedaży. Nie jest do korzystne dla portfelu serwera, ludzie mający większy wybór np. VIP, VIP+ i VIP++ bardzo rzadko decydują się na tego najtańszego, mając złudną możliwość wyboru. Drugą ważną rzeczą jest nazwa rang, nie powinien to być wcześniej wspomniany VIP+, starajcie się tam umieścić jak najwięcej przedrostków typu mega, super itp. Pamiętaj też, by dostosować sprzedawane przedmioty do serwera. Serio, jeżeli sprzedajesz złoty ekwipunek, podczas gdy każdy gracz posiada dwa razy lepszy, to nie dziw się, że to nie idzie. Jednym z najczęściej popełnianych błędów wśród niedoświadczonych administratorów jest lanie wody w opisie rang, powinien być on zwięzły i konkretnie mówić o tym, co dana ranga daje. b. Serwery Pay2Win - czy opłacalne? Pewnie znasz już odpowiedź - NIE. Pay2win, czyli płać by wygrać, to coś co strasznie wyniszcza serwer. Owszem, jest to bardzo dobry sposób na szybki zastrzyk gotówki, ale jeżeli chcemy zbudować jakąś markę na dłużej, zachować jej dobrą opinie, a przede wszystkim czerpać jakąś przyjemność z serwera, to nie powinniśmy kierować się na tą drogę. Średni czas życia tego typu serwera to około 2-3 miesiące. c. Co powinien posiadać VIP? Głównym zadaniem rangi premium jest przede wszystkim wzbudzenie w graczu poczucia należenia do elity serwera, bycia kimś bez kogo serwer nie jest wstanie się obejść. Dostęp do specjalnych pomieszczeń, szybszy kontakt z administracją i kolorek na chacie, to dla wielu najważniejsze rzeczy w takiej randze. Oczywiście, nie mówię, że uprawnienia nie są ważne, ale nie będę też się rozpisywał do jakich komend powinien mieć dostęp VIP, bardzo ciężko ustalić jeden wzór, to sprawa indywidualna każdego serwera. d. Strona internetowa Twoją wizytówką Jeśli nie ma cie w internecie, to nie ma cie na rynku - tego w dzisiejszych czasach chyba nie trzeba tłumaczyć. Jeżeli chcesz by Twój serwer sprawiał dobre wrażenie, to warto poświęcić chociaż chwilę na zorganizowane sobie strony internetowej, najlepiej połączonej z forum, gdzie każdy gracz mógłby się wypowiedzieć, czy znaleźć rozwiązanie na nurtujące go pytania. Jedną z ważniejszych funkcji, a zarazem najbardziej wyróżnionych powinien być przejrzysty i automatyczny ItemShop - dobra prezentacja swojego produktu, to już połowa sukcesu.
×