Skocz do zawartości

agustcalabro

Użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O agustcalabro

  1. Podmiana dubbingu w Elswordzie

    Cześć. Prezentuję wam kolejny program, autorstwa Gintoki147, który służy do podmiany głosu. Download: http://hostuje.net/file.php?id=9a8dcf593c9fa4b2d57526368352a89d Skan: https://www.virustotal.com/pl/file/60baa0ab380526ad4092e2c378e171e443e59998d7de469e229abcebcc00ed7f/analysis/1404065249/ Tutorial jak użyć: 1. Instalujemy program i uruchamiamy go. 2. Klikamy "Settings" i wybieramy miejsce docelowe Elsworda (chodzi o launcher). 3. Wybieramy "OK". 4. Teraz klikamy "Download and manage mods". 5. W prawym górnym rogu klikamy "Download voice mods" 6. Z listy wybieramy wersję językową plików, które chcemy pobrać. 7. Klikamy "Add to queue". 8. Gdy wybierzemy już język plików klikamy "Download". Po pobraniu zamykamy okienko. 9. Teraz przy liście z głosami mamy obok możliwość wybrania języka (oczywiście z tych, które pobraliśmy). Wybieramy z listy dany język. Gdy skończyliśmy ustawiać głosy, wciskamy OK. Jej, udało mi się, poustawiałem wszystko! Co teraz? Upewnij się, że status wygląda tak: Gdy już wszystko się uda, kliknij "Apply mods and play Elsword" Gratulacje, teraz możesz grać w Elsworda z Twoimi ulubionymi głosami!
  2. Tłumaczenie angielskich plansz.

    Cześć. Wiele osób pewnie korzysta z ElWiki. Czasami jest nazwa planszy, której nie pamiętamy lub po prostu nie znamy. W tym oto tutorialu podaję Wam tłumaczenie angielskich plansz na nasz ojczysty język (zgodnie z wersją polską Elsworda). Spis miast: 1. Ruben 2. Elder 3. Besma 3x. Peita 4. Altera 5. Belder 6. Hamel 7. Sander Oto one: 1. Ruben: 1-1: Tree Of El - Drzewo El 1-2: Forest Ruins - Ruiny w Lesie 1-3: White Mist Swamp - Mgliste Bagna 2. Elder: 2-1: Shadow Forest - Księżycowy Las 2-2: Banthus Cave - Jaskinia Bendersa 2-3 :Underground Waterway - Ściek 2-4: Suburbs of Wally's Castle - Strażnica 2-5: Wally's Castle - Zamek Robo 2-x: Wally's Underground Laboratory - Podziemne laboratorium Lorda Robo 3. Besma: 3-1: Dragon Road - Smoczy Szlak 3-2: Bethma Lake - Jezioro Besma 3-3: Bethma Lake (Night) - Jezioro Besma nocą 3-4: Dragon Nest - Smocze Lęgowisko 3-5: Richie Mines - Wielka Kopalnia 3-6: Cargo Airship - Powietrzny Transportowiec 3-x: Dragon Nest: Abyss - Podziemia 3x. Peita: 3x-1: Shrine of Dedication Entrance - Wejście do świątyni 3x-2: Spiral Corridor - Kręty Korytarz 3x-3: Underground Chapel -Krypta 3x-4: Underground Garden - Ogród świątyni 3x-5: The Heart of Spire - Santkum 3x-6: Altar of Dedication - Prezbiterium 4. Altera: 4-1: The Black Crow - Statek Powietrzny Wroniarzy 4-2: Return Plains - Równiny Zapomnienia 4-3: Transport Tunnels B4-1 - Tunel B4-1 4-4: Altera Plains - Równiny Altery 4-5: Nasod Manufacturing Base - Nazo-Fabryka 4-6: Altera Core - Serce Altery 4-x: Contaminated Areas Tunnels - Teren skażony 5. Belder: 5-1: Residential Area 3 - Trzecia Dzielnica 5-2: Hope Bridge - Most Nadziei 5-3: Palace Entrance - Traktat Pałacowy 5-4: Burning Hope Bridge - Płonący Most 5-5: Commercial Area 1 - Dzielnica Handlowa 5-6: Southern Gate - Południowa Brama 5-x: Velder's Hallucination - Halucynacje Belder 6. Hamel: 6-1: Resiam Outskirts - Przedmieścia Lizeyi 6-2: Sunken Resiam - Zatopiona Lizeya 6-3: Ancient Waterway - Stary Akwedukt 6-4: Heart of the Ancient Waterway - Centrum Starego Akweduktu 6-5: Magmanta's Cave - Kryjówka Magmanty 6-6: Temple of Frozen Water - Zamarznięta Świątynia Wody 6-7: Halls of Water - Relikwiarz w Świątyni Wody 6-x: Temple of Trials - Świątynia Próby 7. Sander: 7-1: Dry Sander - Suche Sander 7-2: Garpai Rock - Garpai 7-3: Trock's Liar - Teren Traxów 7-4: Calluso Tribal Village - Wioska Plemienia Kalluso 7-5: Sandtilus - Sandtilus 7-6: Heart of Behemot - Serce Behemota 7-x: Raging Behemoth - Szalejący Behemot 8. Ranox: 9-1: Burnt Forest - Spalony Las 9-2: Ash Covered Village - Wioska Przykryta Popiołem 9-3: Miraculous Geyser - Cudowny Gejzer 9-4: Volcanic Fire Gate - Brama Ognia Wulkanicznego 9-5: Collapsing Temple of Fire - Zapadająca się Świątynia Ognia 9-6: Great Hollow: Gap in the Earth - Gardziel Lista będzie aktualizowana. Mam nadzieję, że komuś tym pomogę.
  3. Nowy Unpacker/Packer KOM.

    Siemaneczko ludziska ! dziś chciałem wam przedstawić najnowszy unpacker/packer plików .kom (Autor : devil401) Niestety na razie można tylko wykapować i zapakować, bez możliwości zmieniania plików Lua. Stanie się to możliwe dopiero po udostępnieniu przez autora cryptu lua takze uczcie się na razie rozpakowywać i zapakowywać a myśle że jeszcze w tym miesiącu dostaniemy skrypt na lua ;D TUTAJ LINK DO DOWNLOADU : https://github.com/d3v1l401/uKOM-Extractor kroki: - Interpretacja analizowanego argumentu (to nie jest jakieś trudne:"OH MY GAWD To jest niesamowite"). - Czytaj KOM Header. - Czytaj Header XML i zapisz go jako KOMInfo.xml. - Wypakuj/Zapakuj. Licencja RapidXML (MIT License) ZLib (MiniZ) (GPL?) AdvConsole (nie pamięta) i kody pomocne : KOM HEADER static struct _KOM_HEADER { char Header[28]; // "KOG GC TEAM MASSFILE V.0.3.". unsigned long ArchiverVersion; // I'm not sure about this entry. char CRC[5]; // Probably it's not only a CRC (and CRC2) but may be something more, i'm reversing again it. unsigned long XMLSize; // Size of the XML. unsigned long FilesNumber; // Number of files in the KOM. unsigned long CRC2; // Read CRC } KOMHeader; i zawartosćpliku XML static struct _XML_ENTRY { char FName[100]; // File name. int Size; // Uncompressed file size. int CompressedSize; // Compressed file size. char Checksum[8]; // EQ FileTime. char FileTime[8]; // EQ Checksum. int Algorithm; // Algorithm type. // - Type 0: Nothing. // - Type 1: Compressed. (ZLib) // - Type 2: Encrypted & Compressed. } Files; d3vil401 (d3vSite) ESEmu Project (http://esemuproject.com/)
  4. Build Elsword RS

    Szukam Buildu Elsworda RS Pod PvP i PvE
  5. "Robienie" peta

    Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że tworzę ten tutorial w oparciu o własne doświadczenie i jest on inspirowany tutorialami z innych stron, lecz nie jest ich kopią. Jest to także mój pierwszy tutorial, więc proszę o wyrozumiałość. Ale mniejsza o większość, przejdę od razu do rzeczy 1. Dlaczego warto "zrobić" sobie peta? To jest akurat bardzo dobre pytanie. Większość graczy myśli, że pet służy do tego, by ładnie wyglądał i od czasu do czasu rzucił umiejętnością. Nic bardziej mylnego. Zwierzaczek służy głównie do tego, by rzucał umiejętnościami Jednak jak tego dokonać? Służę pomocą 2. Garstka teorii. Zacznijmy jednak od trzech wartości, które się liczą. Są nimi Nasycenie, Zażyłość i wykres Tendencji. Na wykresie pokazywane są cechy zwierzaczka i to od nich zależy, jak często nasz pet będzie korzystał z umiejętności. Do pomocy skorzystam z mojej Miho zdobytej podczas eventu
  6. Hello!

    Hello! My name is Marianno!
×